Klanten zijn heel tevreden over advies en begeleiding van BCO

Nieuws - 20 januari 2020

Als scholen kiezen voor advies en begeleiding van BCO moeten ze er van op aankunnen dat ze in zee gaan met een betrouwbare organisatie. Uit het recente onderzoek van Cedeo naar onze klanttevredenheid blijkt dat deze nog verder is gestegen naar 97,6%.

De onafhankelijke certificeringsorganisatie Cedeo voert een keer in de twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit. Uit het onderzoek dat afgelopen jaar is uitgevoerd is gebleken dat onze klanttevredenheid ten opzichte van twee jaar geleden is gestegen van 95% naar 97,6%, iets waar wij heel trots op zijn en waar wij jou als klant voor willen bedanken!

Dit betekent dat wij ook de komende twee jaren weer een Cedeo-erkenning hebben voor Onderwijsadvies & Onderwijsbegeleiding.

Enkele citaten van klanten uit het rapport: 'Ze zorgen voor maatwerk, hebben veel empathie en gaan echt in overleg over de wensen'. 'Ze hebben gezorgd voor de bewustwording bij alle medewerkers, wat ook een positief effect heeft naar de leerlingen toe'.

Open het klanttevredenheidsonderzoek